Olitko se sinä? (-12)

Aloittaja Noc, 15 tammikuu, 2012, 05:03:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Atte.V

Useempana päivänä nyt bongannu tumman caldinan Helsingissä kauppatorilla parkissa? Viimeks eilen illalla näky olevan.
-91 Soarer 2,5 single turbo, manuaali
-95 MX-5 1,8 turbo
-03 S320 CDI

anttj

Itse jalkasella perjantaina,Helsingin bongailuja:  punainen gt86 mattolaiturin edestä, musta mkiv mustilla vanteilla sörkän rantatiellä ja aika monta celicaa ympäriinsä.
Anybody can do my job, but nobody can be me.

J.A.A.

Isostakyröstä vähän itään hopeinen Mk3 Supra vastaan perjantaina about 15.00 ja punanen ykköskoppanen MR2 näky useemmanki kerran Isossakyrössä.
Toyota Aristo 3.0V '95

Tomi K

Lainaus käyttäjältä: Sono - 24 kesäkuu, 2012, 19:28:23
Kukas klubilainen oli sorkulla himosfestareil?

Taisin olla minä, eipä siä muitakaan sorkkuja vastaan tullut  :icon_biggrin:

Tomi K

Lainaus käyttäjältä: [tony] - 27 kesäkuu, 2012, 03:27:37
Sama auto bongattu himoksella ja kuskia käyty morjestaan! Tais sanoo Tomi K nickillä täällä pyörivän..

Aika tukevassa humalassa tuli oltua himoksella juu, mutta muistin sentään nickini oikein ;D

Enslaved

Lainaus käyttäjältä: anttj - 08 heinäkuu, 2012, 17:52:56
Itse jalkasella perjantaina,Helsingin bongailuja:  punainen gt86 mattolaiturin edestä, musta mkiv mustilla vanteilla sörkän rantatiellä ja aika monta celicaa ympäriinsä.
Minä ajelin kaupungilla perjantai-iltasella ja tuli käytyä Sörkässäkin. Viime viikolla ehkä keskiviikkona Perkkaalla yritin tehdä taskuparkkeerausta, kun ohi meni valkoinen mkiv supra isohkolla mustalla siivellä. Siellä on hyvä pizza-kebab-ravintola :D

Tyfon

Musta JZA80 Rastihuoneen kadulla BIrgeria vastapäätä Hämeenlinnassa parkissa. Kenen?
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

Anatolian

Lainaus käyttäjältä: Tyfon - 09 heinäkuu, 2012, 21:34:02
Musta JZA80 Rastihuoneen kadulla BIrgeria vastapäätä Hämeenlinnassa parkissa. Kenen?

Täältä newbie vetää lippaa  :icon_salut:

Epsanja

YIT työmään pihassa suluntiellä aristo fintoissin tarroil, ja prismalta kangasvuorelle päin linkkupysäkil vihertävä nelossupe parkis. klubilaisia?
### MkIII MA70 -89 ###

Baz

Lohjalla Postin edessä bongattu hetki sitten vihreä Soarer. Olitko se sinä?

Sent from my HTC Vision using Tapatalk 2
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

nr000001

Tänään tiistaina klo 15:50 E63/9 Aura-Pirkkatietä Loimaan jälkeen Treen suuntaan vaalean liila MkIV. Hienot soundit.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

J.A.A.

Neljän jälkeen tänään nelostiellä Jyväskylästä pohjoseen jonku tehomallin puskurilla oleva luukkulamppu Celica.
Toyota Aristo 3.0V '95

t3mmi

Eilen (10.7.2012) bongattu kbc:n lantikka,jonka perässä oli musta chaser trailerilla tuusulan nesteellä ja hopeinen mkIV tuusula-kerava tiellä
vähä pakkelia pintaan nii se on ku uus

tunsbe

Moisiossa ymmyrsuonkadun rivari alueella sininen Aristo. Klubilaisia?
BMW 320i Cabriolet MT -96
Ex-Toyota Supra mkIV 3.0i AT -93
Ex-Toyota Yaris T-Sport 1.5 Turbo MT -04
Ex-Toyota GT-86 2.0 MT -12
Ex-Toyota Soarer 2.5 GT-T AT -93

TSAP

Lainaus käyttäjältä: t3mmi - 11 heinäkuu, 2012, 11:44:54
Eilen (10.7.2012) bongattu kbc:n lantikka,jonka perässä oli musta chaser trailerilla tuusulan nesteellä ja hopeinen mkIV tuusula-kerava tiellä

Itse ajelin ainakin hyrylän urheilukeskukselta keinukallioon siinä 18 aikaan ja 21 aikaan sama takaisin hopeisella mkIVllä   :wave:
"With great power comes great responsibility"

zeisosix

Lainaus käyttäjältä: Wilis - 03 heinäkuu, 2012, 11:10:42
Löyty puhelimesta tällänen. Eli perjantai iltana jossain Suvilahden nurkilla Tuskan sulkiessa porttejaan. Olitko se sinä?  :headbang:

tunnustan! oli mun :) olin william.k.ssa ovella ja auto oli tos parkissa. sit se lähtiki maalattavaks :P
No stress, take a banana

Project / Kesäkiesi. Toyota Supra MKIV -95 N/A..

ex.                           Opel Kadet -92 1.8i
ex.                           Hyundai Coupe -05 2.0
ex.                           Dodge Caliber SRT4 -08 2.4t

R1

9 aikaan joensuusta ilomantsiin päin vähän ennen heinävaaran seo'a hopeiselle mkiv:lle moroteltu omasta vihreestä mk3. en oo aikasemmin näillä maaseutumaisemilla nähny, oliko klubilaisia?

Harri L

Valkee kolmoskoppanen ajeli vastaan kympin nurkilla särkänniemen kohalla. Lapasta nostettu

pete-

Lainaus käyttäjältä: Harri L - 11 heinäkuu, 2012, 23:43:46
Valkee kolmoskoppanen ajeli vastaan kympin nurkilla särkänniemen kohalla. Lapasta nostettu

Töistä olin tohon aikaan tulossa joten mahdollisesti minä. Eipä täälläpäin muitakaan valkosia mk3:ia oo kyl näkyny.

Supr4ever

Lainaus käyttäjältä: t3mmi - 11 heinäkuu, 2012, 11:44:54
Juu, siellä oltiin, paluumatkalla Hangosta autoja noutamasta.. Chaser oli juurikin matsuri missile viime Ebisun reissulta.
Tekijät tekee, huutelijat huutelee..

jos YV laatikko on täysi, laita sähköpostia tai soita.
040-7410292

Ansero

Lainaus käyttäjältä: R1 - 11 heinäkuu, 2012, 21:15:30
9 aikaan joensuusta ilomantsiin päin vähän ennen heinävaaran seo'a hopeiselle mkiv:lle moroteltu omasta vihreestä mk3. en oo aikasemmin näillä maaseutumaisemilla nähny, oliko klubilaisia?

Voi olla mun vanha hopea UK-spec TT, joka meni Tuupovaaran lähelle. Ei taida olla klubilaisia.
Ex. MKIV TT 6spd UK-spec

R1

Lainaus käyttäjältä: Ansero - 12 heinäkuu, 2012, 10:10:27
Voi olla mun vanha hopea UK-spec TT, joka meni Tuupovaaran lähelle. Ei taida olla klubilaisia.

Näytti ainaskiin olevan jotain korisarjaa (kai??) ja ilmeisemminki trd takasiipi? ei oikein saanu selvää ku sato ja oli vähän vauhtia taas  :angel:
meinas kyllä tupakki puota suusta kun melko harvassa täällä korvessa noin komiat vehkeet :D

emk67

Andrey Ylikiimingin risteyksessä. Taasko se maalataan?
Jos sulla on noin halpa maalari et päntiönään voi maalailla, ni mun auto kans ;D
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

Andréy

Lainaus käyttäjältä: emk67 - 12 heinäkuu, 2012, 16:08:12
Andrey Ylikiimingin risteyksessä. Taasko se maalataan?
Jos sulla on noin halpa maalari et päntiönään voi maalailla, ni mun auto kans ;D

Lapasta nostettu. Juu, taas maalataan, tai oikeestaan opettelen itse maalaan tälläkertaa. On kerta tommonen halpa harjottelukohde :D
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex

Apexi

gt86 bongattu 5 tiellä joroisten kohdalla! kerenny morjestaa. :/
Toyota Supra RZ -94
ex-Toyota mr2 gt-s -94

Haanpää

Musta mk4 bongattu tänään Kangasalan S-marketin kohdilla. Siistin näkönen peli, sinä? :) Oltiin siinä parkkiksella kaverin jetsonilla ostamassa omaan Supraan vanteita :)
Toyota Supra MK4 1994
Seat Toledo SE100 1998

EX Evolution IV 1996
EX Evolution I 1993

Tomi K

Lainaus käyttäjältä: snow90 - 07 heinäkuu, 2012, 17:37:17
Käytiin tossa 5 minuuttia sitten ihastelemassa punasta GT86:sta, joka oli parkkeerattu Tikkurilan keskustaan. Mahtoiko olla klubilaisen?

Tiistaina helsingissä bongattu ilta kympin aikoihin kampin lähellä ilmeisesti sama punanen GT86. Hieno peli kyllä!  :yum:

Strabe

4000km tuli viikon aikana kruisittua ja jopa yksi bongaus.ST205 tais tulla viime viikon perjantaina Mikkelissä rantakylässä vastaan?Anyone?
JZZ30 vm.91

emk67

Lainaus käyttäjältä: Andréy - 12 heinäkuu, 2012, 16:52:11
Lapasta nostettu. Juu, taas maalataan, tai oikeestaan opettelen itse maalaan tälläkertaa. On kerta tommonen halpa harjottelukohde :D
Mikset harjottele mun autolla, saat (huom. SAAT) tehä pohjakki ;D
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

AF

Lainaus käyttäjältä: emk67 - 12 heinäkuu, 2012, 22:45:10

Mikset harjottele mun autolla, saat (huom. SAAT) tehä pohjakki ;D

samalla menee munki romu
jza70 + jza80 + jz omega