VAROKAA HUIJARIA!!!

Aloittaja kilikali, 04 syyskuu, 2013, 12:09:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jomppa84

Kappas vaan, tää kaveri olikin sit huijari. Tarjos mulle corollaan puskuria, no menin sitten ihan paikan päälle tarkotuksena katsastaa myytävä tuote, mut yllätys yllätys, kaveri ei enää vastannu puhelimeen :D

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Lainaus käyttäjältä: Jomppa84 - 09 syyskuu, 2013, 17:51:40
Kappas vaan, tää kaveri olikin sit huijari. Tarjos mulle corollaan puskuria, no menin sitten ihan paikan päälle tarkotuksena katsastaa myytävä tuote, mut yllätys yllätys, kaveri ei enää vastannu puhelimeen :D

Olikos tällänen puh no: 0449557622  ja minkä nimiseksi esitteli itsensä ?
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

Jomppa84

Lainaus käyttäjältä: Ethan_Hunt(toyotafreak) - 09 syyskuu, 2013, 18:16:55
Olikos tällänen puh no: 0449557622  ja minkä nimiseksi esitteli itsensä ?

Joo tuo numero ja nimekseen sanoi Janne Nurminen. Osoitteeksi antoi Visatie 3a Pori.
Pyysin kuvaa puskurista, sanoi ettei omista kameraa, mutta ei epäilys herännyt yhtään kun tapaaminenkin oli saatu sovittua.
Lähinnä jäi ketuttaan se 250km turha ajaminen. Tämä tapahtui perjantaina 6.9.

Ethan_Hunt(toyotafreak)

#33
Lainaus käyttäjältä: Jomppa84 - 09 syyskuu, 2013, 19:53:34
Joo tuo numero ja nimekseen sanoi Janne Nurminen. Osoitteeksi antoi Visatie 3a Pori.
Pyysin kuvaa puskurista, sanoi ettei omista kameraa, mutta ei epäilys herännyt yhtään kun tapaaminenkin oli saatu sovittua.
Lähinnä jäi ketuttaan se 250km turha ajaminen. Tämä tapahtui perjantaina 6.9.

No voi perse , toi sama yritti myydä mulle olematonta 7M-GE konetta, mitä olen edelleen hankkimassa. Mulle sano että moottori visatiellä ja lähetti kännyllä kuvan " moottorista" , kuva paljastu sit netistä otetuksi. :-( paska juttu toi sun juttu
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

Harri.k

Lisätäänpä listaan tämmönen henkilö ku sami hämäläinen rovaniemeltä.
Ostin kaverilta vahvistimen hintaan 400 ja maksoin etukäteen.
Vahvistinta ei vieläkään ole näkynyt eikä rahoja takasi. Asiasta on jo 2 vuotta.
Kyllä näille pitäs jotain alkaa tekemään😃

Tem

Lainaus käyttäjältä: harzaboy - 21 syyskuu, 2013, 23:04:48Kyllä näille pitäs jotain alkaa tekemään

Jos jokainen tekis nyt ens alkuun edes rikosilmoituksen. Onnistuu nykyään ihan yhtä helposti koneella istuen, ku vaikka tänne foorumille postailu, ettei luulis siitä olevan kiinni. Ja kannattaa tosiaan tehdä ihan pikkusummistakin, kun joillainhan on just se idea, et huijaavat vaan pikkusummia, ettei kukaan jaksais kiinnostua. Kyllä poliisi kiinnostuu kokonaisuuksista, vaikka yksittäiset keissit oliskin pieniä.

http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/suomi/rikosilmlomake

Ja monestihan semmonen jotenkin järjissään olevan kaveri hoitaa homman loppuun rikosilmon jälkeen, kun poliisi ottaa yhteyttä ja kyselee asiasta, vaikka muuten olis ignore päällä, kun yksityishenkilö kyselee.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


SubLine

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=344191532383265&set=o.402815939780088&type=1&theater
Fb:stä kopioitu:
Henkilö nimeltään Sami Sinisalo on karannut turun vankilasta lomien aikana. Kyseinen henkilö tehtailee petoksia ympäriä suomea ja häikäilemättömästi käyttää hyväkseen kaikkia lähellä oleviaan. Sinisalo liikkuu helsingin ja turun seudulla, mutta hän voi olla missäpäin suomea tahansa. Googlettamalla henkilön nimen, huomaatte hänen huijari uransa aikaansaannokset. Hänen facebook profiilista näätte lisää kuvia, jos törmäätte henkilöön ottakaa kiinni ja soittakaa suoraan poliisille.

Sinisalon facebook:
https://www.facebook.com/sami.sinisalo.7/photos

Petostausta:
https://www.google.fi/search?q=sami+sinisalo&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&client=firefox-a&gws_rd=cr&ei=ArlRUpr2Muel4ASR7YGYCw

Iltalehti:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013031116770381_uu.shtml

Jakoon välittömästi ennenkuin tulee uusia uhreja.
No remorse

PedroK

Jumaliste kun ihmetyttää nuo naamakirjassa huutelijat. Monta vuotta sitten jo eräillä motskari aiheisilla foorumeilla leveiltiin ja uhoiltiin! Netissä on helppo huudella ja rauhassa on saanu tyyppi olla :)

kilikali

Ilmeisesti kaupittelee nyt nimillä Kalle Kerminen ja Atte Skog puh 0466459923 tää Sinisalo tällä hetkellä. Olkaahan tarkkoina ostaessanne tavaraa. Kuviahan tältä kaverilta myytävistä osista ei saa, koska kännykkä just huollossa ym...

Harri.k

Lainaus käyttäjältä: Tem - 22 syyskuu, 2013, 08:54:34
Jos jokainen tekis nyt ens alkuun edes rikosilmoituksen. Onnistuu nykyään ihan yhtä helposti koneella istuen, ku vaikka tänne foorumille postailu, ettei luulis siitä olevan kiinni. Ja kannattaa tosiaan tehdä ihan pikkusummistakin, kun joillainhan on just se idea, et huijaavat vaan pikkusummia, ettei kukaan jaksais kiinnostua. Kyllä poliisi kiinnostuu kokonaisuuksista, vaikka yksittäiset keissit oliskin pieniä.

http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/suomi/rikosilmlomake

Ja monestihan semmonen jotenkin järjissään olevan kaveri hoitaa homman loppuun rikosilmon jälkeen, kun poliisi ottaa yhteyttä ja kyselee asiasta, vaikka muuten olis ignore päällä, kun yksityishenkilö kyselee.

asiastahan tein rikosilmoituksen ja tuomion on tullu että joutuu ne minulle korvaamaan korkoineen mutta penniäkään ei vielä ole tullu takas.

arosuzi

Harvoin noilta mitään takas saa..

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Saikohan ne kiinni ton yhden huijarin kun siitä ei ole kuulunut mitään ?
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

Supra88

Ostin SJ Importilta Supran ja tämä Janne "unohti" antaa minulle autoni UK rekkarin! Kotona vasta tajusin asian. Nyt olen kohta pari viikkoa kysellyt rekkaria mutta aina vaan lupaillaan! Mitä tässä pitäisi tehdä? Pelkään etten saa rekkaria ja auto jää kilvittämättä  :ohnoes:

Uldiz

Lainaus käyttäjältä: Supra88 - 25 maaliskuu, 2014, 21:36:47
Ostin SJ Importilta Supran ja tämä Janne "unohti" antaa minulle autoni UK rekkarin! Kotona vasta tajusin asian. Nyt olen kohta pari viikkoa kysellyt rekkaria mutta aina vaan lupaillaan! Mitä tässä pitäisi tehdä? Pelkään etten saa rekkaria ja auto jää kilvittämättä  :ohnoes:

Juu, onneks olkoon.. et ole ensimmäinen etkä viimeinen. Toi homma on niin dejavu :icon_biggrin:

Supra88

Okei. Onko tässä toivoa saada lappua vai onko sitä edes olemassakaan? Miten muille on käyny asian suhteen? :(

Uldiz

Lainaus käyttäjältä: Supra88 - 25 maaliskuu, 2014, 21:46:29
Okei. Onko tässä toivoa saada lappua vai onko sitä edes olemassakaan? Miten muille on käyny asian suhteen? :(

Otat kaskon ja vedät sen pöpelikköön, et sitä otetta tule saamaan...

Zoui

Lainaus käyttäjältä: Supra88 - 25 maaliskuu, 2014, 21:46:29
Okei. Onko tässä toivoa saada lappua vai onko sitä edes olemassakaan? Miten muille on käyny asian suhteen? :(

Onko brittien edellistä omistajaa tai rekisterinumeroa tiedossa?

Rintamäki

en ymmärrä mitä joku edes nykypäivänä ostaa enää noilta homoilta mitään kun ne on kusettanu ihmisiä jo monta vuotta ni eikö toi touhu oo kaikkien tiedossa jo?

Damii

Itsellä kävi aikanaan sama kämmi sj:n kanssa että unohin siinä täpinöissäni hyvistä kaupoista ja romusta jonka sain vaihdettua supraan että jäi koko ote kyselemättä. Ajelin kotia auton ja sitten eukko kotona kysy että missäs auton rekisteriote no siinä kirosin eka ja ajattelin että olin tullut huijatuksi... lähetin viestii jannelle ja sai minulle rekisteriotteen n. 4 päivä sisään kotia! Kuitenki yritys kyseessä että ei jää varaa huijauksiin yms petoksiin oikein varaa...
Anything with tits or wheels is bound to cause problems

Supra88

Ostin niiltä aikoinaan lexuksen joka mulla on vieläkin hyvät kaupat oli. Vitutti kyl kun lappuja täyttäessä viel mainitsin että vissii joskus jääny teillä joku lappu antamatta. Nii itte ennyt tajunnu siinä tohinassa että unohti UK rekkarin antaa! :(

löysin jonkun katsastuslapun autosta jossa UK rekisteritunnus. Tekeekö sillä tiedolla mitään?

Jos tää homma kusee niin eikö tästä voi tehdä poliisijutun vai joutuuko käyttämään omankädenoikeutta?

L4

Lainaus käyttäjältä: Rintamäki - 25 maaliskuu, 2014, 22:37:57
en ymmärrä mitä joku edes nykypäivänä ostaa enää noilta homoilta mitään kun ne on kusettanu ihmisiä jo monta vuotta ni eikö toi touhu oo kaikkien tiedossa jo?

Tätä samaa olen itekki miettinyt. Monesti kun on tullut ongelmia niin kyseinen firma tuonut auton maahan....oli sit kysymys papereista tai jostain muusta. :o


Kesälelu mkIV tt 6spd lhd 685&780nm
"talvipulkka" A4 1.8T
ex.Audi A8 4.2 2003
ex.Volvo S80 t6 -99
ex.audi S4 2.2 turbo
ex.audi s6 4.2 6spd manu quattro v-95
ex.celika gti v-96
ex.mkIV tt tomaatti -96
ex.M-B c36 amg
ex.Mitsubishi eclipse

vaparihenkka

Kai tosta luulis että jonkun poliisijutun voi tehdä. Uhkaile vähän Jannea että teet rikosilmotuksen jos ei ala lappuja viikon sisään kuulumaan.

Ostitko muuten sen harmaan tiptronic supen sieltä?
ex Supra MKIV 2JZGTE Single -93
ex Supra MKIV 2JZGE Targa -95
ex Celica GT st202 -96
ex Mitsubishi Carisma -00

Supra88

Eiku veilside koppasen hopean joka on mukamas vielä myynnissä siellä mitä hittoa! Oma vapari automaatti meni niillä vissii kaupaksi alle viikossa!

Jep poliisijuttu tästä tulee jos ei asiat lähe rullaamaan. Multa aikoinaan muuan vaasalainen teemu huijasi hiilikuituhelmat rx8iin joka kierrelly näyttelyjä ym...annoin vaan lainaksi ja lupasi palauttaa. Lupaili kovasti palauttaa tai maksaa mut paskat. Tänää alko ahistaa tää rekkarijuttu kun huomasin samoja piirteitä asian suhteen.

Atte.V

Mä en ymmärrä, että miksi ne edes noiden papereiden kanssa kikkailee? :o Mitään ei itse hyödy, mutta maine menee. Kai ne nyt sentään itse autoa ostaessa tajuaa paperit kysyä mukaan, joten miksei niitä voi sille ostajalle antaa mukaan ihan suosiolla.
-91 Soarer 2,5 single turbo, manuaali
-95 MX-5 1,8 turbo
-03 S320 CDI

Supra88

#54
Lainaus käyttäjältä: Atte.V - 25 maaliskuu, 2014, 23:42:07
Mä en ymmärrä, että miksi ne edes noiden papereiden kanssa kikkailee? :o Mitään ei itse hyödy, mutta maine menee. Kai ne nyt sentään itse autoa ostaessa tajuaa paperit kysyä mukaan, joten miksei niitä voi sille ostajalle antaa mukaan ihan suosiolla.

Noniin sain laput! Huh hienoa :) painostus kannatti. 100kg taakka putosi harteiltani.

Reuhka

Lainaus käyttäjältä: Atte.V - 25 maaliskuu, 2014, 23:42:07
Mä en ymmärrä, että miksi ne edes noiden papereiden kanssa kikkailee? :o Mitään ei itse hyödy, mutta maine menee. Kai ne nyt sentään itse autoa ostaessa tajuaa paperit kysyä mukaan, joten miksei niitä voi sille ostajalle antaa mukaan ihan suosiolla.

Ainakin mulle väittivät että paperit tulee heille postilla ja siksi kestää. Ja toinen oli, en tiiä pitääkö paikkaansa, mutta  sanoivat että niiltä oli koko halli käännetty ja meni kasa rek.otteita. Itellä ei oo kyseisen firman kanssa ollu ongelmia. Pitää ostajana tietää mitä hakee ja mitä tarvitsee niin useimmiten tekee itselle edulliset kaupat.

Uldiz

Lainaus käyttäjältä: Supra88 - 25 maaliskuu, 2014, 23:45:51
Noniin sain laput! Huh hienoa :) painostus kannatti. 100kg taakka putosi harteiltani.

toivottavasti ei puutu mitään tärkeää lappua, mut hyvä että homma edistyi

Supra88

Lainaus käyttäjältä: Uldiz - 28 maaliskuu, 2014, 14:32:13
toivottavasti ei puutu mitään tärkeää lappua, mut hyvä että homma edistyi

antoi kopiot siitä UK rekkarista jotka toivonmukaan kelpaavat verottajalle. Tullissa ne ainakin kelpasi. Jos sitä kohtapuoliin alkais kyselee alkuperäisen rekkarin perään. Nyt autossa on 3kk kilvet. Pientä laittoa vielä leimalle!

Uldiz


Supra88

Kyllä mulla kaikki muut laput on mitä tulliin tarvi. Vastaavuustodistuskin on työn alla :)