Muutaman kerran mullekki yrittänee nämä huijarit vaan yks jäi siitä kiinni, ko sano tavaran olevan Oulussa niin sanoin, että tuun illalla hakemaan. Sit se oliki vahingossa kirjottanu väärin ja tavara olikin Kuusamossa. Ole mitään samaa noissa paikkakuntien nimissä.

Muutenki noi monesti tunnistaa tosiaan siitä, että tavara on JUST se, mitä oot hakemassa. Osa ollut niin pöljiä, että melkein sanasta sanaan kopioinu ostoilmoituksesta sen, mitä oon ollut ostattelemassa. Siinä jo ensimmäistä kertaa alkaa kellot soida, varsinkin kun on kyse harvinaisemmasta osasta.
Muut on sitte oletettavasti narahtanu, ko oon sanonu, että jatketaan kaupan tekoa sitten, kun saan kuvia tai viimesenä keinona oon sit käyttäny sitä, että oon sanonu, että asuu tuttu lähellä ja se voi käydä kattomassa/hakemassa sen tavaran.
Mutta tosiaan summa summarum. Multa ei lähde rahaa etukäteen
kenellekään, joka ei ole sen verran tuttu, että tiiän pystyväni luottamaan ellei ole jotain luotettavaa kuvaa, tms. todisteeksi, että tavara tosiaan on olemassa. Muutoin voi sitte jäädä mun puolesta kaupat tekemättä.