Supra MKIV

Aloittaja tomtomtomii, 02 marraskuu, 2015, 17:31:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tomtomtomii

Lainaus käyttäjältä: CrazyDriver - 06 marraskuu, 2015, 23:01:42
Niinii että 8k budjetti autoon ja 2k korisarjaan, 1k lambosaranoihin ja 2-4k maalaukseen johan siinä se 13k meni millä sen twin turbon sais suoraan...
Juu aika perseelleen toi mun budjetti ois menny tos, jote päätimpähä olla ostamatta toistaseks. Kattoo parin vuode pääst uusiks. :'(
Tomi

Osmo

Lainaus käyttäjältä: tomtomtomii - 01 tammikuu, 2016, 01:33:55
Juu aika perseelleen toi mun budjetti ois menny tos, jote päätimpähä olla ostamatta toistaseks. Kattoo parin vuode pääst uusiks. :'(

Tuleeko nyt mitää muuta vai ajeletko fillarilla?
MKIV tt 6spd jdm

tomtomtomii

Skootteril ja fillaril. Supran mä mun ekaks autoks hankin :)
Tomi

Suprahero

Mikä sun budjetti sit olis ollut nyt? Ajattelin vaan että eihän kaikkea tarvi kerralla saada, eihän?
"Image is nothing, speed is everything"

tomtomtomii

8tonnii se oli, juu oon ite ajatellu et voisha sitä ostaa vaa supran eikä tehä sil viel mittää, vaa vast myöhemmi.
Tomi

agumi

Säästä 10-11k ja osta suoraan tt supra.
Kids in the backseat cause accidents. Accidents in the backseat cause kids. Stick to a two seater!

tomtomtomii

Ei pahemmi näy tt suprii tol hinnal, ne o yleensä n. 13000. Tai ainakaa halvempii en ite oo suomes nähy nyt.
Ja kai se ois kannattavaa ostaa suoraa tt supra, kun sellase haluuki, ja sitte ko haluis viel targan, nii hinta nousee siinäki. :(
Paljonko sellane tt upgraderi vai mikä sen nimi onkaa maksaa, eli sellane millä ne turbot saa vierekkäin, oon nähy sellasen myytävänä vaa 6000€, onks ne nii piru kalliit?
Tomi

agumi

Kysy mamasan.fi paljolta toisivat mkiv tt automaatin ja paljo manuaali. Sitte veron lasket päälle. Automaattilla kyllä pitäis saada tullien kanssa 11k tuotua.
Kids in the backseat cause accidents. Accidents in the backseat cause kids. Stick to a two seater!

tomtomtomii

Ok, automaati mä mieluummi otanki.
Mut kysyn sitä sieltä myöshemmi ku o rahat kasas. :)
Tomi

Osmo

Lainaus käyttäjältä: tomtomtomii - 03 tammikuu, 2016, 15:45:41
Ok, automaati mä mieluummi otanki.
Mut kysyn sitä sieltä myöshemmi ku o rahat kasas. :)

Kylhä nyt automaatti tt pitäis jo saada n. 10k. Joskus ollu halvemmallaki. tt upgreideri olis kyl kova! Onkoha niit sellassiiki mil saa turbo päällekkäi vai saaks ne vaa vierekkäi?
MKIV tt 6spd jdm

_jussis_

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 04 tammikuu, 2016, 00:04:27
Kylhä nyt automaatti tt pitäis jo saada n. 10k. Joskus ollu halvemmallaki. tt upgreideri olis kyl kova! Onkoha niit sellassiiki mil saa turbo päällekkäi vai saaks ne vaa vierekkäi?

Mulla oli edellisessä Suprassa katalysaattorin paikalla ahtimet. Ei vienyt tilaa konehuoneesta niin sain sähköturson siihen viellä lisäks 8)