Aristo 3.0 Twin Turbo

Aloittaja superpete, 11 syyskuu, 2007, 09:33:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jaekaelae

Käyny mielessä että mitenkähän onnistuisiko gs300:sen leimaaminen ariston tekniikalla ja mitähän kaikkia pitäisi laittaa? Voikohan aristoa käyttää verrokkina, kun tehothan menee reilusti yli 20% jos vertaa gs:ään. Mitenkähän nuo päästöt kun tekniikka olisi suomikilpisestä aristosta? Jos joku viittis yhtyä pohdintaan niin olisin todella kiitollinen, pitäisi keksiä mitä tolle ruttupelti aristolle tekis.
Soarer 2JZ-GTE, HX40S #16, EV14 1300cc, Walbro 455LPH, AEM FPR, AEM EMS v2, E85, R154
TOYOTA BB 1.5 4WD käyttiskippo

Japso

Jos Lexus on ei vähäpäästöinen, niin tekniikanvaihto on suht ongelmatonta. Tosin tuo tehoraja tulee vastaan, mutta voihan sen vaparin turbottaa paperilla niillä Ariston osilla ja penkittää tehoja vakio +20% max. Vähäpäästöisen auton jälkiturbotus on taas ihan oma lukunsa, joutuu käymään läpi kalliin ajonaikaisen päästömittauksen ja pitäisi vielä läpäistä se. Aristo ei käy verrokkina Lexukseen.
JZS147 6spd
www.500whp.net

Juzzo

Lexus 3G't vlm. -93-> = ei vähäpäästösiä ::)
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

Jaekaelae

Joo eli senpä sitten häätyy tiputtaa laskuista. Helpoin olis ku löytäis jostain tekniikkavikasen ariston tai vaikka rullaavan taxfree korin papereilla, mutta aika hiljaiselta näyttää tällä hetkellä. Mutta eikö tuon pitäis päästöjen osalta olla ok kun on tekniikka kuiten suomikilpisestä autosta joten pakkohan siinä on olla päästöt kunnossa kun on kilvetkin saanut :D mutta kiitos vastauksista.
Soarer 2JZ-GTE, HX40S #16, EV14 1300cc, Walbro 455LPH, AEM FPR, AEM EMS v2, E85, R154
TOYOTA BB 1.5 4WD käyttiskippo

coren

#64
Laita jostain -86 tai -87 alkupään vaparitomaatti mk3 ja nosta pata siihen keulille.. Tollasesta tuskin paljon yli 2k€ joutuu maksamaan, edes suomen kilvissä.. :D :D
Siitäkin voi sitten vielä myydä mosan jollekin alaväännön ystävälle sopivasti.
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

Japso

Lainaus käyttäjältä: Juzzo - 16 heinäkuu, 2010, 12:18:21
Lexus 3G't vlm. -93-> = ei vähäpäästösiä ::)

Joo eipä ole leksat niin tuttuja että olisin tuon esittelyvuoden tiennyt.
JZS147 6spd
www.500whp.net

Anttuv

Tarvis saada uudet etujarrupalat Aristoon,niin sopiiko siihen jonkun vuosmallin Camryn palat?. Näin olen ainakin kuullut.. Jos sopii niin olisko jollain tarkempaa tietoa mallista jne?

Noppa_

Osta tojotalta ihan aristoon kuuluvat jarrupalat niin varmasti sopii! 8) 8) tai blueprinttiä
Ford Sierra Stw -86, Nissan Primera -97, Toyota Aristo JZS147 -91, Toyota Aristo JZS147 -97

namnam

ei varsinaisesti liity ariston pajotuksee mutta oisko kukaan valmis vaihtamaan aristoaan sainzi celicaa? : ;) yv:tä jos kiinnostaa
Mark2 omx12
BMW 320d
ex: jza70 supra, jzz30 soarer