Mitä kukin tekee ??

Aloittaja Marko (FrzOne), 14 helmikuu, 2005, 16:21:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

metumetu

Lainaus käyttäjältä: TurboTarga/Mika - 15 helmikuu, 2005, 15:14:24
Mika asustelee Katajanokalla/Helsingissä ja duunailee Kirkkohallituksessa Kiinteistönhoitajana/Arkkipiispan autonkuljettajana.

Kiinteistöhoitajat pyörittää maailmaa vai mitä :D

TurboTarga/Mika

Supra 3.0i 24v Turbo Targa -92
Vanhaksi tuleminen on väistämätöntä, aikuiseksi kasvaminen vaihtoehtoista. 90% rahoistani käytän autoon, viinaan ja naisiin, loput tuhlaan...
Tupla turbolla kesät, näin talvella 4.4 Bemun V8:lla...

metumetu

Lainaus käyttäjältä: Kimmo / Dynning - 17 helmikuu, 2005, 04:02:36

Supraan ihastuin vahingossa 18 vuotiaana ja sittenhän tuli perustettua tämä kerhokin. :)

hyvin teit pakko sanoa.. ilman tätä kerhoa ajaisin vielä chevy vanilla :D

TurboTarga/Mika

Lainaus käyttäjältä: metumetu - 19 helmikuu, 2005, 17:15:07
Lainaus käyttäjältä: Kimmo / Dynning - 17 helmikuu, 2005, 04:02:36

Supraan ihastuin vahingossa 18 vuotiaana ja sittenhän tuli perustettua tämä kerhokin. :)

hyvin teit pakko sanoa.. ilman tätä kerhoa ajaisin vielä chevy vanilla :D
Ihan kiva laite sekin, kuluttaa melkein sen mitä Suprakin.... ;D
Vanhaksi tuleminen on väistämätöntä, aikuiseksi kasvaminen vaihtoehtoista. 90% rahoistani käytän autoon, viinaan ja naisiin, loput tuhlaan...

metumetu

Ei ihan sentään :D , ja oli muuten diesel eli halavalla pääsi :D , ja epäilijöille sanottakoon että 20litraa sadalla ei ole mitään jos sen saa kuluttaa supran penkissä  8)!!!

TurboTarga/Mika

Tätä kokoontumis/tapaamis-juttua pitää nyt kevään tullessa ruveta taas puhaltamaan henkiin, mukavampaa kun on jokin kasvo mielessä kun tulee vastauksia viesteihin ja muutenkin on kiva laittaa yleisön silmät selälleen...onhan meiillä aika kumminkin näyttävää kalustoa mitä esitellä....Supe nyt kääntää babyjen katseet jo orkkis-kunnossakin....(väärä thread)

supra238

siis kuopioon 4 kesäkuuta miittiin, illalksi järjestyy se saunu ja mökki, kivasti vielä rannassa, kaikki sinne vaan supran kanssa ;D
i need more speed

TurboTarga/Mika

Jostain syystä Onni, Automaalari, NR1  ja Kimmo tulee ekana mieleen.....

Anger

Lainaus käyttäjältä: TurboTarga/Mika - 19 helmikuu, 2005, 18:11:09
Heh, toudellakin. :D

Tomba

Tomppa asustelee Kauhajoella. Ammatiltaan ajoneuvo-asentaja ja opiskelee autosähkö-mekaanikoksi,opiskelu o menny puolix hukkaan ku joutunu viime aikoina räplään vaan raskasta kalustoa... :-\ ELI ÄLKÄÄ ODOTTAKO LIIKOJA ;D
Harrastukset:Yleinen sekoolu,velttoolu,lumilauta,mopot ja autot,jne..

Unbeatfull

Marko 26v se asustelee Nummi-Pusulassa. Ja kolme vuotta se kävi amiksessa metallipuolella.Nyt olen ollu kohta 7 vuotta firmassa jossa kovin käytellään nc-työstökoneita. www.mansner.fi

Aina olen ollu kai Toyota riippuvainen,mutta yks kaunis päivä ostin -69 Toyota Crownin ja seuraavaks siihen 1G-GTE moottorin,ni se jälkeen on tojon kutosen ääni miellyttäny sen verran et Suprasta tuli pakko ostos mitä en kadu vaikka järjen kanssa siinä ei olekkaan mitään tekemistä ;)

TurboTarga/Mika

Juuri näin ...Supralla ja järjen käytöllä ei ole yhteyttä....

supra238

i need more speed

TmiJKaas

JepJep. Janne "CrazyDriver" on hämeenlinnasta. 21v vuoropäällikkö. Ensi syksynä alkaa opiskelu autoalalle (tekniikka sekä korityöt). Valmistuminen joskus muutamien vuosien päästä. Supra on nyt ollu 1,5vuotta mutta uutta tekisi mieli jahka rahatilanne sallii :)
Toyota Supra 3.0i turbo man. 1988 *R.I.P.*
Toyota Supra 3.0i turbo targa aut. 1991 *R.I.P.*
Toyota Supra mkIV - *myyty*
Toyota Carina II 1989 - *R.I.P.*
Toyota Soarer 2.5i tt man. 1993 - Kesä käyttis
Toyota Soarer - Projekti
Toyota Carina II 1992 - käyttis

Sakkeus

Sakkeus asustelee Pieksämäellä ja on 26v. Ammatiltani olen tietotekniikanmekaanikko mutta niitä hommia ei ole tullut tehtyä päivääkään..... Työskentelen PSV-Kalusteella kalusteasentajana ja kasaajana lisäksi olen osakkaana firmassa jossa tehdään ulko-ovia ja ikkunoita.

karvanopat

Joo eli minä olen Kari.Asustelen vantaalla ja duunia teen ahtaajana sompasaaren satamassa. Harrastuksena hoitelen noita karvanoppia  ;) Supra tuli meidän perheeseen vuonna 87( oli muuten ensimmäisiä) ja kortin sain 88  ;D  että oli siinä peliä kerrakseen siihen aikaan ja naiset kävi kuumana!
Supra on vieläkin,mutta rupee olee isojen remonttien tarpeessa! onhan sillä ruuvattu melkein 400 tuhatta! Taxfree supra hommattiin joku 5 vuotta sitten ja siitä otettu osia tarpeen mukaan ja nyt on melkein koko auto myyty osina! Kesällä tulee pörräiltyä supralla silloin tällöin aina kun se vaan on parkkiksella ja pikkuveli ei ole kerennyt nappaa ensin (Jarno taitaa olla täällä jäsen).

Että sellasta!!
Nopeita naisia ja kauniita autoja

Greddy

Hannu asustelee Lempäälässä ja on 19v. Neljän viikon kuluttua valmistun ammattikoulusta koneenasentajaksi ja sen jälkeen tammikuuhun 2006 asti töihin hydrauliikka firmaan ja sitten inttiin. ;D

ahdin takaa tahdin...;D    TURBOT määrää ja vaparit häärää

sttuning

Morjesta minä olen Janne Sundström ja asun suomen makeimmassa kaupungissa, eli karkkilassa.  ;D Olen 20vuotias ja ammatiltani olen automekaanikko ja tällä hetkellä olen oppisopimuksella toyotalla. Isällä on Toyota-korjaamo täällä Karkkilassa josta pää osin elannon minäkin tienaan. Supra minulla on ollut vuodesta 2000 ja ei ole mitään aikeita myydä sitä. Kesällä tulee käytyä monenlaisissa auto tapahtumissa supralla. Ihmettelen vain että miksi muita supran omistajia näkyy niin harvoin esim. Crusingeissa hakuninmaalla tai ratapäivillä?  ???
Toyota Supra mk3 -92 2jz-gte
Toyota Granvia widebody -95 3.0Td
www.teamevo-r.com

supra238

no tehdään korjaus siihen asiaan kesällä
i need more speed

Anger

karvanopat

Juu koko clubi hakuninmaalle riviin :P
Nopeita naisia ja kauniita autoja

Vili

Jees oon Vesamon Ville 19.v asun Helsingissä vuosaaressa. Enemmän tullut pikku poikana räjäyteltyä kotona sulakkeita sähkömiestä leikkiessä. Tainnu tulla aika hyväkin voltti päähän ku ei taho toimii. ;D ;D On kans ollu aika paljon noita kaiken näköstä vempelettä. Tällä hetkellä Valtion palveluksessa ja sen jälkeen varmaan toyotalle töihin ja kouluttaa samalla itteni merkonomiksi. Aiempaa taustaa: Shellillä ihan huoltamotyöntekijänä ja peugeotilla asentajana.
A-Com Oy
Ville.vesamo@acom.fi
050-4114067
------------------------------------------------------
Autohifi,AV- ja valvontatekniikka,äänentoisto,valaistus,trussit,räkit,kotelot,mekaniikka
-------------------------------------------------------
JDM-Factory
ville.vesamo@jdmfactory.fi

Anger

Lainaus käyttäjältä: Vili - 08 maaliskuu, 2005, 12:19:25
Jees oon Vesamon Ville 19.v asun Helsingissä vuosaaressa. Enemmän tullut pikku poikana räjäyteltyä kotona sulakkeita sähkömiestä leikkiessä. Tainnu tulla aika hyväkin voltti päähän ku ei taho toimii. ;D ;D On kans ollu aika paljon noita kaiken näköstä vempelettä. Tällä hetkellä Valtion palveluksessa ja sen jälkeen varmaan toyotalle töihin ja kouluttaa samalla itteni merkonomiksi. Aiempaa taustaa: Shellillä ihan huoltamotyöntekijänä ja peugeotilla asentajana.
Tuosta tulikin mieleen. Itse tein eilen työsopparin torninosturinkuljettajaksi tuonne Vuosaareen toukokuun puolestavälistä lähtien. Siihen asti ajelen Viikissä siinä Lahdentien varressa niitä kahta julman kokoista laitosta. :)

Marko (FrzOne)

- Se mitään nakuta .... -

Anger

No minäkin sitten, perhana! :D
Viikin yliopistolla oleva 60m Linden. :)

[ylläpito on poistanut liitteen]

Tiger7mGT

jaa, niin toi on toi (SILTA).. oonkohan koskaan ajanutkaan siitä.. Vaskiontietä on joskus tullut pöristeltyä. Siinä lähti muijalta kortti, vaan ei multa.
3.0i Turbo Targa
7m-GTE, MK3, -90

Anger

Lainaus käyttäjältä: onnip50v - 18 maaliskuu, 2005, 07:47:34
Lainaus käyttäjältä: onnip50v - 19 helmikuu, 2005, 18:38:40
Lainaus käyttäjältä: TurboTarga/Mika - 19 helmikuu, 2005, 18:11:09

Hmm !!!

Tulis pitkä ja vaikea tarina jos alusta alottas mut metalli ja sillanrakennus pinnalla !  Sekä muita kollimaisia harrastuksia !
Jo viiskytä taulus ja pari supraikäistä pentua ja parit kasvamassa sekä isoisäkin jo !!! En katso mitään inhimillistä itselleni vieraaksi, " ilos ellää pittää vaik päivää vähemmän ".

1 !
Noista puunpätkistä muutaman omakotitalon rakentais. :) Ootko kopterista ottanu tän kuvan?

MT

Mullakin tuli ensimmäisenä mieleen, että kyllä noista puumääristä muutaman talopaketin taitaa tekasta!  :o
Tojotalla suomi kuljettaa!

Supra TT Euro-Spec 6spd

MT

On se Onni vain melko ÄIJÄ!!  :D
Tojotalla suomi kuljettaa!

Supra TT Euro-Spec 6spd

Tomba

Asentajan homman hienoimpia puolia ;D autothan pitää koe ajaa ennen luovutusta,vian selvityksessä,jne.. VAG konsernin pelit ei mua o koskaa oikee kiihottanu.. mut toissa päivänä hieman jopa tykästyin: Audi A8/S8 Quatro-98
4.2 V8 250Kw,tiptronic,jne.. Semmosta "sivistynyttä" voimaa ;D kiihty iha kiitettävästi.. oikestaa suppe kuskia vois vähä nolottaa ku kisaa ottas ??? :-[ toki teho/hinta suhde on aika heikko.. ::)

[ylläpito on poistanut liitteen]