Vapari Supran osto

Aloittaja Example, 17 joulukuu, 2013, 20:38:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

LVA

#150
Lainaus käyttäjältä: Ethan_Hunt(toyotafreak) - 22 huhtikuu, 2015, 20:13:55

Niin joo sanokaas nyt sitten että mikä vika on vaparisuprassa tai sen omistamisessa ? Paskapuheita en sitten viitsi lukea tms.

No eikai siinä mitään vikaa ole. Itseasiassa pienesti laiteltuna se on ihan erinomainen ajajan auto. Eikai näillä vakiona enää kauheasti kiksejä saa, kun ikää on sen 20+ vuotta, niin joutuuhan näitä vähän fressaamaan jokapuolelta. Sama se turbomallissakin toki.

Itse olen tykännyt aika paljon, mutkatiellä on tosi nautinnollinen ajaa ja taitaa toi olla ihan pätevä laite vielä tänä päivänäkin.

Kenppi:
"En osaa kyllä sanoa onko mitään vikaa jos ei joku paikka ole rikki, mutta autoja kai ne on siinä missä muutkin  :D Hieman on ehkä "alitehoinen" tuo vapaasti hengittävä moottori korin painoon nähden, mutta kai sillä liikenteen mukana pysyy  :)"

Ei tuo nyt kauhean painava koppa ole. Käytin viime viikolla Supran vaa'assa katsastusasemalla:
E/V 371kg   E/O 407kg
T/V 350kg   T/O 363kg

Yhteensä 1491kg. Siitä kun ottaa kuskin (80kg) ja bensat(40kg) poikkeen niin saadaan ajokuntoiselle hylylle painoa noin 1371kg. Bensanmäärän tiedän siksi tarkasti, koska olin tankannut 40 litraa juuri ennen punnitusta. Minun mielestä aika jees, kun muistaa että 2jz on keulilla, eikä tuo muukaan tekniikka ihan suklaata ole. Multa nyt toki puuttuu 22"-kromivanteet sekä subbarit ja lasikuituhelvetit sun muut tällaset "tuunaukset".

Weiht reduktöööniä on tehty catbackin vaihdon ja varapyörä-deleten verran. Voi tietty olla, että ruoste on syönyt tukiraudat ja maali pitää enää auton koossa, mutta ilmoitettua hoikempia nää taitaa vähän olla.
Supra SZ-R

Tem

Lainaus käyttäjältä: LVA - 23 huhtikuu, 2015, 17:49:20ilmoitettua hoikempia nää taitaa vähän olla.

Euroautoissa on ainakin omapainossa 75kg standardikuski mukana.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Ethan_Hunt(toyotafreak)

Lainaus käyttäjältä: LVA - 23 huhtikuu, 2015, 17:49:20
No eikai siinä mitään vikaa ole. Itseasiassa pienesti laiteltuna se on ihan erinomainen ajajan auto. Eikai näillä vakiona enää kauheasti kiksejä saa, kun ikää on sen 20+ vuotta, niin joutuuhan näitä vähän fressaamaan jokapuolelta. Sama se turbomallissakin toki.

Itse olen tykännyt aika paljon, mutkatiellä on tosi nautinnollinen ajaa ja taitaa toi olla ihan pätevä laite vielä tänä päivänäkin.

Kenppi:
"En osaa kyllä sanoa onko mitään vikaa jos ei joku paikka ole rikki, mutta autoja kai ne on siinä missä muutkin  :D Hieman on ehkä "alitehoinen" tuo vapaasti hengittävä moottori korin painoon nähden, mutta kai sillä liikenteen mukana pysyy  :)"

Ei tuo nyt kauhean painava koppa ole. Käytin viime viikolla Supran vaa'assa katsastusasemalla:
E/V 371kg   E/O 407kg
T/V 350kg   T/O 363kg

Yhteensä 1491kg. Siitä kun ottaa kuskin (80kg) ja bensat(40kg) poikkeen niin saadaan ajokuntoiselle hylylle painoa noin 1371kg. Bensanmäärän tiedän siksi tarkasti, koska olin tankannut 40 litraa juuri ennen punnitusta. Minun mielestä aika jees, kun muistaa että 2jz on keulilla, eikä tuo muukaan tekniikka ihan suklaata ole. Multa nyt toki puuttuu 22"-kromivanteet sekä subbarit ja lasikuituhelvetit sun muut tällaset "tuunaukset".

Weiht reduktöööniä on tehty catbackin vaihdon ja varapyörä-deleten verran. Voi tietty olla, että ruoste on syönyt tukiraudat ja maali pitää enää auton koossa, mutta ilmoitettua hoikempia nää taitaa vähän olla.

Aika kohdallaan on painot , itsellä aika samansuuntaisia painoja ollut leimakonttorilla. Tosin tarkoituksena on että punnitaan auto kunnolla jossain vaiheessa, kunhan yksi tuttu saa vaa-at tonne kimppa tallille.

Nyt voisi tässä katsella että jos jostain löytyisi vapari kovakattoinen supra projektiksi.
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika