Vapari Supran osto

Aloittaja Example, 17 joulukuu, 2013, 20:38:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

vaparihenkka

Lainaus käyttäjältä: LVA - 19 tammikuu, 2014, 20:12:07
Kiitos vastauksista! Mites radalla menee postiautolla?

Omalla kohalla ei ainakaan radalla ole mitään merkitystä millä puolella se ratti on. Lähinnä tuo oikeanpuolen ohjaus vaikuttaa vaan omalla kaistalla ajamiseen (aluks saattaa mennä välillä liian keskellä, välillä liian lähellä penkkaa), parkkeerauksenkin kanssa pientä hämminkiä saattaa olla ja vähän muitakin hahmottamisvaikeuksia missä kohti se vasenkulma (auton sisältä katottuna) oikein meneekään.

ex Supra MKIV 2JZGTE Single -93
ex Supra MKIV 2JZGE Targa -95
ex Celica GT st202 -96
ex Mitsubishi Carisma -00

AMI

Lainaus käyttäjältä: LVA - 19 tammikuu, 2014, 20:12:07
Mites radalla menee postiautolla?

Oikeen mukavasti. Suurin osa Suomen radoista kierretään myötäpäivään niin saa painopisteen sisäkurvin puolelle. ;D
www.sideways.fi
Yhteistyössä:
www.deadracer.fi
www.debba.fi
www.huhtico.fi
www.venesahkotukku.fi
www.tth-maalaus.fi

LVA

Hieno homma! Aprikoin vaan, että mitenhän tuo vasen käsi tuon vaativamman vaihtamisen oppii.   :icon_scratch: Mut joo, pitkää matkaahan tolla supralla varmaan on hyvä ajaa? Homma pyörähti niin, että nyt tarttee ympärivuotisen käyttiksen kuitenkin. Toivon kuitenkin että kilsat tippuu alle 30 tuhannen per vuos aikaisemman 50tkm:n sijaan.

Onkos kellään supraa ihan käyttiksenä? Varmaan sopii hyvin kakkoskäyttikseksi/harrastepeliksi? Bensaa nyt varmaan palaa, mutta noilla kilsaeroilla se menee nykyisen käyttiksen kanssa rahallisesti aika tasan. Mitäs ylläripylläreitä tulisi omistajilla mieleen mihin kannattaisi varautua? 17" kesänakit lienee aika optimit pidon/ulkonäön ja hinnan suhteen.

Supra SZ-R

OspreY

Nopeasti sen vaihtamisen oppii, kun vähän antaa ajatusta sille. 2j moottori on räpeltämättömänä todella perusvarma kone ja mukava ajella matkaa. Koppana nelokorista ei oo kokemusta, kuin vajaa tuhannen kilsaa matka-ajossa.. Ei paras, mutta menee se ihan mukavasti. Matkassahan noi syö jottain kympin nurkilla, joten ei se päätä huimaa, ellei ihan opiskelija budjetilla reissata.

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

LVA

Kyllähän tuo RHD manuaali Supra on ruvennut kuumottamaan aikalailla. LHD haaveet kantsii tällä kertaa haudata, sillä käyttöautoksi se kuitenkin tulee. Jonkinlainen mietintä vielä on, että vapari vaiko turbo. Meikäläisen kirjoissa taitaa kuitenkin vaparissa olla enempi plussia kuin turbossa.  :evil5: Sen näkee sitten kun on rahat kourassa menossa "sijoitusta" tekemään, että kumpaan päätyy..

Ei muuten nettiauto ole ihan täynnä manuaali mkIV Supria. Ehkä niitä on enempi kesän kynnyksellä/kesällä tarjolla. Nyt vaan tarttee hautoa suunnitelma kuinka hävittää käyttis järkevästi.
Supra SZ-R

LVA

Mites nuo absit, onko ne turbo önly vai löytyykö niitä vapareistakin?
Supra SZ-R

laamaporo

Lainaus käyttäjältä: LVA - 26 tammikuu, 2014, 16:30:51
Mites nuo absit, onko ne turbo önly vai löytyykö niitä vapareistakin?

Vaparissa on ollut sekä että.

1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1988 Toyota Supra Turbo MKIII 5spd Eurospec
2012 BMW M550d

LVA

Kiitos tiedosta!

Onkos autojäseneksi asiaa ilman autoa? Olisi paljon kysyttävää, mutta luulen että kaikki vastaukset löytyy jo foorumilta jos vaan pääsisi ne ketjut lukemaan. Näin ei tarvitsisi kaikkia kysymyksiä uudelleen kysyä.

Onhan toki mulla AUTO, muttei se ihan supra ole.

:icon_rabbit:
Supra SZ-R

LVA

Vähän on asiat nytkähtänyt eteenpäin. Siitä tulikin mieleen, että kyllähän se Supran omistaminen taitaa lähteä liikkeelle auton alkuperäistämisellä/siistimisellä/perushuollolla.  Alkuperäisiä osia löytynee näiltä foorumeilta, mutta saakos TRD:n kamaa mistä? Ja mitä kaikkea vapariin on TRD:ltä tarjolla?

Sitten tuosta alustasta on vielä kymysys: vaparin ja turbon alustathan on erilaiset? Millälailla ne käytännössä eroaa? Lähinnä ajan takaa sitä, että onko vapariin tyrkyllä hyvää palikkaa alustaan vai onko kannattavampaa muljauttaa turboon tarkoitettu setti? Mitäs muutoksia vaatisi?

Supra SZ-R

snow90

Muistaakseni race.fi myy jotain TRD-osia.
- Toyota MR2 SW20 '92
- Mazda RX7 FD3S '93
- Cadillac CTS '03
- Cadillac CTS '08
         Entiset:
- Biltema Motor Works E39 523 '97

laamaporo

Lainaus käyttäjältä: LVA - 03 helmikuu, 2014, 17:21:07
Vähän on asiat nytkähtänyt eteenpäin. Siitä tulikin mieleen, että kyllähän se Supran omistaminen taitaa lähteä liikkeelle auton alkuperäistämisellä/siistimisellä/perushuollolla.  Alkuperäisiä osia löytynee näiltä foorumeilta, mutta saakos TRD:n kamaa mistä? Ja mitä kaikkea vapariin on TRD:ltä tarjolla?

Sitten tuosta alustasta on vielä kymysys: vaparin ja turbon alustathan on erilaiset? Millälailla ne käytännössä eroaa? Lähinnä ajan takaa sitä, että onko vapariin tyrkyllä hyvää palikkaa alustaan vai onko kannattavampaa muljauttaa turboon tarkoitettu setti? Mitäs muutoksia vaatisi?

Osia kannattanee surffata suoraan TRD:n katalogista:
http://www.trdparts.jp/english/list_jza80.html

Korihan on täysin sama vaparissa ja TT:ssä, eli ihan sama alusta käy. Tehtaalta tullessaan vuosimallista riippuen on voinut olla eri alustaa, mutta päikseen sopii kaikki.

2012 BMW M550d

LVA

Lainaus käyttäjältä: laamaporo - 03 helmikuu, 2014, 21:10:04
Osia kannattanee surffata suoraan TRD:n katalogista:
http://www.trdparts.jp/english/list_jza80.html

Korihan on täysin sama vaparissa ja TT:ssä, eli ihan sama alusta käy. Tehtaalta tullessaan vuosimallista riippuen on voinut olla eri alustaa, mutta päikseen sopii kaikki.

Kiitos tiedoista!

Onko SJ Imports millainen lafka?
Supra SZ-R

vaparihenkka

ex Celica GT st202 -96

LiquidStone

Lainaus käyttäjältä: LVA - 23 helmikuu, 2014, 00:52:15
Omaa kokemusta nyt ei löydy, mutta tätäkin foorumia lukeneena on ensin ollut ongelma ja sitten myöhemmin ilmennyt edellä mainittu yritys myyjäksi. Johtopäätkökset tehkööt kukin itse.

Icedman

Lainaus käyttäjältä: LiquidStone - 23 helmikuu, 2014, 02:06:39
Omaa kokemusta nyt ei löydy, mutta tätäkin foorumia lukeneena on ensin ollut ongelma ja sitten myöhemmin ilmennyt edellä mainittu yritys myyjäksi. Johtopäätkökset tehkööt kukin itse.

Itsellä levisi laatikko Sorkusta kuukauden ajon jälkeen (mustat öljyt, nyt tarkistan jatkossa aina), tarjosi uutta laatikkoa "sisäänostohintaan"..... Bensapumpun ohjausyksikkö oli myös kateissa ja tuo oli saatu toimimaan tuollaisella Fp - B+ jumpperilla pistokkeessa. Mutta joo, itehän noi pitäis kanssa tarkistaa kun ostaa, mutta vitun paska maku jäi suuhun.
Toyota Celica ST165 -88
(ex) Toyota Soarer JZZ30 -91
Toyota Camry ACV30 -03
Lexus IS250 -06

Supra88

Kiitos tiedoista!

Itse ostin Lexuksen sieltä. Sanoi että auto on hyvä kuntoinen mutta paikan  päällä korista löytyi hieman sanomista. Sain hieman tingittyä. Auto toiminut moitteita 2.5v vaikka paljon ajettu (toyota laatua?). Kyseinen puljuhan kaupittelee 15-20v vanhoja erikois/urheiluautoja joten turha odottaa että vehkeet kestää kun ei koskaan tiedä kuinka poljettuja vehkeitä kyseessä. Itse olen aatellut TT supran ostoa sieltä kunhan keväällä laitan vapari supran kuntoon ja myyntiin.

_Warman_

Itse olen pitänyt huolta siitä, että jokainen tuttu välttäisi tuota paikkaa kuin ruttoa. Omalla kohalla nelisen vuotta sitten ilmoituksessa mm ABS-jarrut, no ei ollut, ja utopistisia teholukuja, jotka toki huomas jo koeajelulla. Lupasivat myös tilailla koko hammastangon korvausta vastaan, kun löyty myös hitusen väljää raidetangon päistä.

Tullissa tuli sitten huomattua, että runkonumeron alussa yhden numeron heitto (toki tässä myös oma moka kun ei kunnola tarkistanut papereita), kovasti lupasivat lähettää todistukset autosta, mutta vielä tähän päivään mennessä papereita ei ole vaan näkynyt. Konttori onneksi kuitenkin tulkitsi näppäilyvirheeksi.

Edellä mainitun hammastangon perään soiteltiin n. 5 kertaa ja milloin oli "unohtunut" tilata tai sitten ei ollut aikaa. Loppujen lopuksi hammastanko oli päätynyt myyjän vanhempien osoitteeseen(??) ja kun lopulta sain tavaran itselleni olivat tilanneet tehostomattoman tehosteellisen sijaan vaikka nimenomaan puhe oli siis tehosteellisesta. Raidetangon päät ei tietenkään sopineet ristiin. Tästä kyllä saatiin rahat takaisin, kun tarpeeksi kiukkusen puhelun soitti.

Työkaverillakin oli jotain isompaa ongelmaa oli ollut Subarunsa kanssa pari vuotta sitten. Kaiken kaikkiaan siis allekirjoittaneella suht epäammattimainen ja väkinäinen kuva kyseisestä lafkasta asiakaspalvelun puolesta
MR2 GT-S -92

Defu^

Noh.. sieltä saa paskaa ja sieltä saa hyvää.. viime aikoina on tosin vähän parantunut autojen laatu.. kyllä sieltä hyviäkin yksilöitä löytyy.. täytyy ostajan olla tarkkana niinkuin kaikissa muissakin autokaupoissa.. mun eka auto ä minkä sieltä ostin oli ihan susi mutta 2 seuraavaa ollut kyllä ihan asiallisia..

LVA

Ookei, yllättävän ristiriitaisia fiiliksiä siis.

Itse soitin liikkeeseen ja ihan jees kuva kaverin puheista jäi. Toki samantien tuli selväksi firman toimintaperiaate: kelkutaan halvimpia kelvollisia supria maailmalta Suomeen. Ja väistämättä halvimmissa kelvollisissa on mätiä omenia joukossa. Tämä periaate näkyi kun väreistä kyselin, kaverit ostaa harmaita Supria koska ne on halvimpia. Ja suomalainenhan ostaa halvinta... Ollaan siis menty porschen tasolle, väri nostaa auton hintaan. Mutta onhan tuo harmaa aika meh..

Se toki on anteeksiantamatonta, että jos sanotaan että autossa on jotain mitä siinä oikeasti ei ole. Vaparissa on mun silmissä ihan mieletön plussa, jos siinä on abs+LSD yhdistelmä. Eli jos autoa mainostetaan että siinä ne on (vaikkei tosiasiassa olekkaan) niin hermohan siinä menee.

Mutta pakkohan tuo paikka se on pitää yhtenä vaihtoehtona, ei kauheasti ole näitä pulkkia muuten suomessa tarjolla. Manuaali twin turbot menee vissiin aika vilkkaasti kaupaksi ja manuaali vaparit on puolet twiniä halvempia. Näin niiqu osimoilleen tarkasteltuna.

Mitäs kaikkea mätää on noista tuontiautoista on löytynyt? Herkkiä ne ei varmasti ole ruosteelle ja jakopäänhihnajumppa kannattanee tehdä hetimmiten, mutta mitäs muuta kannattaa tsekata?
Supra SZ-R

Zoui

Onhan se täysin selvä että hinnaltaan halpa myy ja ihan lähtöjään japanista nuo halvimmat aloittaa matkansa britteihin, siellä poimitaan niistä parhaat päältä ja maanantaikappaleet jatkaa sitten helpommin matkaansa esimerkiksi suomeen.

Nyt kun on vielä helmikuu, niin laskee eurot ja lähtee hankkimaan japanista ahdettua manuaalia, jos ei itse niin nykyisen laman aikana nämä tuonnin ammattilaiset suomessa myyvät kyllä itseään lähes ilmaiseksi avuksi tähän hommaan...

Vaparisupran uittamalla briteistä (eli ostamalla SJ:ltä) ei saa kuin vatsansa kipeäksi.

LVA

Noo katsellaan katsellaan. Olishan sen auton hyvä olla suht hyvässä kuosissaan heti kättelyssä, käyttikseksi se kuitenkin osaltaan tulee.

suprastore.com lienee turvallinen paikka ostaa tavaraa, mutta onkos savossa/lähialueella hyvää pajaa johon Supran voisi kiikuttaa? Perusshaissea pystyn itse tekemään, mutta kaikki sellaiset työt jossa fucked upin mahdollisuus lisääntyy, voisin teetättää ammattilaisilla. Esmes jakopäänhihnan vaihto tulloo mieleen.
Supra SZ-R

vaparihenkka

Varmaan taalta voorumiltakin esim. jakopaan tekijoita loytyy kun kyselee ja lyo muutaman taalan tiskiin. Ellei sitten oo ihan must etta liikkeessa pitais teha.
ex Celica GT st202 -96

Swoooshpra

Lainaus käyttäjältä: LVA - 24 helmikuu, 2014, 13:18:26
Noo katsellaan katsellaan. Olishan sen auton hyvä olla suht hyvässä kuosissaan heti kättelyssä, käyttikseksi se kuitenkin osaltaan tulee.

suprastore.com lienee turvallinen paikka ostaa tavaraa, mutta onkos savossa/lähialueella hyvää pajaa johon Supran voisi kiikuttaa? Perusshaissea pystyn itse tekemään, mutta kaikki sellaiset työt jossa fucked upin mahdollisuus lisääntyy, voisin teetättää ammattilaisilla. Esmes jakopäänhihnan vaihto tulloo mieleen.

Jou,

a) suprastore.com on ilmeisesti niin kusetuslafka ettei tosikaan. Luotettavia ovat ainakin Whifbitz ja MVPmotorsports. PK seudulla jos haluaa autoa korjautettavan niin ST-motorsia voin suositella. Tosin ei ole tuolla sun suunnalla, mutta jos ei löydy sieltä ni varalle muistiin.

b) Jos yhtään kiinnostaa mun mielipide, ni älä osta vaparia. Vähä niinku käänteinen sleeperi. Näyttää nopealta sitä kuitenkaan olematta. Viimeistään siinä kädessä vituttaa ku joku Seatti rankasee valoissa =D

t:
-Antti
Toyota Supra 2JZ-GTE '95 RHD Holset HX40 Super Titan Motorsports Stage 2 Automatic

TmiJKaas

Lainaus käyttäjältä: LVA - 24 helmikuu, 2014, 13:18:26
Esmes jakopäänhihnan vaihto tulloo mieleen.

Itse opettelee, melkosen helppo ja yksinkertanen näissä. semmosen 3-4h varaa aikaa ekalla kerralla, myöhemmin menee jo tuntiin-kahteen kun turailee enemmänkin.

Savossa ny Vehviläinen ainakin tekee joskin usein melko kiireinen, puhelimitse sopimaan niin uskoisin onnistuvan. Hämeenalueella onnistuu vaikka itseltänikin remppoja tehdä muttei taida ihan osua reitille :D
Toyota Supra 3.0i turbo man. 1988 *R.I.P.*
Toyota Supra 3.0i turbo targa aut. 1991 *R.I.P.*
Toyota Supra mkIV - *myyty*
Toyota Carina II 1989 - *R.I.P.*
Toyota Soarer 2.5i tt man. 1993 - Kesä käyttis
Toyota Soarer - Projekti
Toyota Carina II 1992 - käyttis

LVA

Lainaus käyttäjältä: Swoooshpra - 24 helmikuu, 2014, 21:24:44
Jou,

a) suprastore.com on ilmeisesti niin kusetuslafka ettei tosikaan. Luotettavia ovat ainakin Whifbitz ja MVPmotorsports. PK seudulla jos haluaa autoa korjautettavan niin ST-motorsia voin suositella. Tosin ei ole tuolla sun suunnalla, mutta jos ei löydy sieltä ni varalle muistiin.

b) Jos yhtään kiinnostaa mun mielipide, ni älä osta vaparia. Vähä niinku käänteinen sleeperi. Näyttää nopealta sitä kuitenkaan olematta. Viimeistään siinä kädessä vituttaa ku joku Seatti rankasee valoissa =D

t:
-Antti

A) Aijaa? No hitto. Eli ko puljua et suosittele? Pitänee tsekata nuo whizbitz ja mvpmotorsportsin sivut. Jenkeissä olisi ihan ok hinnat kun kurssit on sinnepäin edullisia. 

B) Tämä on vähän paha. Seatti pesee mut valoissa enivei, koska olen VV. (Vasemmankäden vatkaaja), mutta rehellisesti sanottuna ei ole ehkä kaikkein tärkein homma minulle. Mulle tärkeämpää on se, että se perhekippo ei mutkatiellä pysy perässä :D En sano ei twin turbolle, mutta haluan että kaasunvaste on kohdillaan. Mulla on aika pitkä työmatka, jossa eka 3 varttia on suoraa maantietä ja seuraavat 3 varttia itä-suomalaista syherötietä jossa on paljon korkeusvaihteluita ja jyrkkiä mutkia. Eli kerrassaan loistava tie ajaa:D Eli mitään liian lagista värkkiä en halua. Toki minun käsittääkseni (mitä siis olen lukenut) vakio twini vetää hyvin alhaalta ja vastaa kaasuun hyvin, joten lopullisen johtopäätöksen voi tehdä vasta sitten kun/jos koeajot on suoritettu. Pähkäilyä hankaloittaa hivenen se, että autoon on hankala päästä etukäteen tutustumaan  :icon_scratch:

Toki semisti kehno on tuo vaparin teho/paino-suhde, vaikka ei kauhean kaukana ole GT86:sen vastaavasta. Eihän tuo mittatikku mikään muskeliauto ole, mutta pirun makea auto on ajaa  :icon_rr:

CrazyDriver:

Ei tosiaan tartte olla paja, kunhan on luotettava tekiä. Kenestäköhän Vehviläisestä tässä puhutaan?
Supra SZ-R

Nall3

SJ puoti on sellanen paikka mikä kannattaa välttää kaikin mahdollisin keinoin. Puhelimessa kuulostaa mukavalle ja ystävälliselle mutta tarkkaavaisimmat on siinäkin haistanu jo paskan katkua.
Omakohtanen kokemus löytyy tuolta enkä ikinä astu kyseiseen puotiin se on varma! Eli jostain toisesta firmasta autoa vaan kattomaan.
Ex: Aristo vm:91 Lunari
Ex: Caldina vm:98
Ex: Chaser JZX100
Ex: Granvia
Käyttis: Gt Legacy

Swoooshpra

Lainaus käyttäjältä: LVA - 25 helmikuu, 2014, 20:56:43
A) Aijaa? No hitto. Eli ko puljua et suosittele? Pitänee tsekata nuo whizbitz ja mvpmotorsportsin sivut. Jenkeissä olisi ihan ok hinnat kun kurssit on sinnepäin edullisia. 

B) Tämä on vähän paha. Seatti pesee mut valoissa enivei, koska olen VV. (Vasemmankäden vatkaaja), mutta rehellisesti sanottuna ei ole ehkä kaikkein tärkein homma minulle. Mulle tärkeämpää on se, että se perhekippo ei mutkatiellä pysy perässä :D En sano ei twin turbolle, mutta haluan että kaasunvaste on kohdillaan. Mulla on aika pitkä työmatka, jossa eka 3 varttia on suoraa maantietä ja seuraavat 3 varttia itä-suomalaista syherötietä jossa on paljon korkeusvaihteluita ja jyrkkiä mutkia. Eli kerrassaan loistava tie ajaa:D Eli mitään liian lagista värkkiä en halua. Toki minun käsittääkseni (mitä siis olen lukenut) vakio twini vetää hyvin alhaalta ja vastaa kaasuun hyvin, joten lopullisen johtopäätöksen voi tehdä vasta sitten kun/jos koeajot on suoritettu. Pähkäilyä hankaloittaa hivenen se, että autoon on hankala päästä etukäteen tutustumaan  :icon_scratch:

Toki semisti kehno on tuo vaparin teho/paino-suhde, vaikka ei kauhean kaukana ole GT86:sen vastaavasta. Eihän tuo mittatikku mikään muskeliauto ole, mutta pirun makea auto on ajaa  :icon_rr:

CrazyDriver:

Ei tosiaan tartte olla paja, kunhan on luotettava tekiä. Kenestäköhän Vehviläisestä tässä puhutaan?

Juu. Vältä Suprastorea. Hienon näkönen sivu mutta googlettamalla löytyy huonoja kokemuksia. Turbo lagi on varmaan aika hyvin verrannollinen ahtimen kokoon. Ei sinne mitään jalkapallon kokosta mörköturboa ole pakko laittaa. Pieni viive kaasuvasteessa on pieni hinta suuremmista tehoista. Jos katsot youtubesta esim. best motoringin inline 6 shootoutin näet miten tuollainen turbopeli toimii radalla. Ei tuo kuski hirveesti näytä viivettä kauhistelevan =)

t:
-Antti
Toyota Supra 2JZ-GTE '95 RHD Holset HX40 Super Titan Motorsports Stage 2 Automatic

laamaporo

Mulla on aika pitkä työmatka, jossa eka 3 varttia on suoraa maantietä ja seuraavat 3 varttia itä-suomalaista syherötietä jossa on paljon korkeusvaihteluita ja jyrkkiä mutkia.

Hirvittäisi kyllä ajatuskin ajaa Supralla yhteensä 3h työmatkaa päivässä. Ilmeisesti hyvillä tuloilla olet, jos ei polttaainekulut haittaa tulonhankkimisessa. Eihän tuollaista matkaa oikeasti millään muulla kannattaisi ajaa kuin dieselillä, mutta tämä nyt vain oma mielipide ::)

2012 BMW M550d

Juzzo

CrazyDriver:

Eli Mikko Vehviläinen / KBC Garage Kotalahdessa.

Mutta ota huomioon kanssa toi polttoaine talous, mikäli tulet ajaan koko ajokauden 3h työmatkaa... Vaparit vie sen 9-13 litraa ja ahdetut 10-20 litraan satkulla. Mulla Aristo(autom./tt) vei seka-ajossa normisti 18 ja todella rauhassa matka-ajossa 10, ja paino eroa ei paljoa ole Supraan...
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

Jakez801

Lainaus käyttäjältä: Nall3 - 25 helmikuu, 2014, 21:03:59
SJ puoti on sellanen paikka mikä kannattaa välttää kaikin mahdollisin keinoin. Puhelimessa kuulostaa mukavalle ja ystävälliselle mutta tarkkaavaisimmat on siinäkin haistanu jo paskan katkua.
Omakohtanen kokemus löytyy tuolta enkä ikinä astu kyseiseen puotiin se on varma! Eli jostain toisesta firmasta autoa vaan kattomaan.

Samaa mieltä, kannattaa hommata muualta!
Mk4 Toyota Supra Single Turbo -95 jdm